En Ru

Blog

Dogodek s stranko iz Vzhodne Evrope

Nekoč se je naša stranka, proizvajalec prehrambenih izdelkov iz Vzhodne Evrope, soočala z upadanjem povpraševanja za svoje izdelke. Podjetje se je razvijalo slabše kot je bilo pričakovano, prodaja je sicer rasla, vendar prepočasi. Osnovni prihodek poslovanja je predstavljala ena linija izdelkov. Obstajala je že več let, bila popularna med potrošniki in distributerji ter se je… read more

Svetovanje v tujuh državah

Vsekakor je priporočljivo, da za poslovanje v tuji državi, zlasti za svetovanje, dobro razumete kulturo in miselnost te države. Mnogokrat se je že zgodilo, da izdelki, ki se dobro prodajajo v eni državi, nimajo uspeha v drugih. Celo Mc’Donalds se je začel prilagajati značilnostim kuhinje različnih držav.

Dunning-Krugerjev učinek lahko opišemo takole

Dunning-Krugerjev učinek lahko opišemo takole: ljudje, ki so že v osnovi izobraženi in razviti, nagnjeni k refleksiji, razmišljajo o svojih uspehih in neuspehih, se zavedajo, da so lahko drugi ljudje uspešnejši, pametnejši in bolj profesionalni kot oni. Zaradi tega so nagnjeni k samorazvoju, vendar pogosto podcenjujejo svoje sposobnosti in trpijo zaradi pomanjkanja samozavesti, ker mislijo,… read more